Pentru primul eveniment Riders Club, toti riderii inscrisi in competitie sunt invitati sa isi ridice pachetul competitional incepand cu data de 8 aprilie pana pe 12 aprilie de la Hotel Residence Domenii Plaza (Str. Alexandru Constantinescu, Nr. 33, Bucuresti), in intervalul orar 17:00-20:00. Nu se vor face inscrieri la Domenii Plaza Hotel. Pentru a ridica pachetul, un rider trebuie sa prezinte un act de identitate si sa predea luarea la cunostinta completata si semnata. Ridicarea pachetului se face personal de fiecare rider, nefiind permisa ridicarea de pachete pentru persoane care nu sunt prezente. In cazul in care pachetul nu se poate ridica in perioada 8 - 12 aprilie, acesta poate fi ridicat in ziua concursului cu maxim 1 ora inainte de ora de start.
Pachetul de start va contine: numarul de concurs, chip de cronometrare, biscuiti GrandPapa, doza ISOSTAR, voucher de 50 RON oferit de Bike XCS, voucher valoric 400 Ron pentru inscrierea unei echipe de companie in Romanian Corporate Sports (www.corporatesports.ro), voucher discount TUI TravelCenter.
Pe langa cele oferite mai sus, un rider va avea acces la urmatoarele servicii:
-Asistenta medicala Crucea Rosie pe traseu si la zona de start;
-Spalare biciclete;
-Comunicatii de urgenta prin Federatia Romana de Radioamatorism;
-Apa la start;
-Bautura Isostar, fructe si dulciuri la zona de alimentare;
-Participarea la tombola cu premii in valoare de 9.000 RON;
-Concert Z.O.B. (lansarea imnului Riders Club - Perfect Day).
In plus, participantii care nu sunt din Bucuresti si au nevoie de cazare in perioada pre-eveniment (8-13.04), beneficiaza de tarife preferentiale oferite de Hotel Residence Domenii Plaza. Pentru a putea beneficia de aceste tarife speciale, participantii la eveniment sunt rugati sa precizeze la receptia hotelului codul MPGres.