Noua data in care se va desfasura evenimentul din calendarul Riders Club, ZIUA B, sustinut de Gatorade, este stabilita pentru duminica, 6 august 2017.
Decizia a avut in vedere disponibilitatile partenerilor, furnizorilor, institutiilor implicate, precum si configuratia calendarelor de evenimente externe si interne.
Totodata, ca urmare a eforturilor de a gasi o data potrivita pentru ZIUA B si de a evita cat mai mult suprapunerile cu alte evenimente, va anuntam cu parere de rau ca am fost nevoiti sa excludem din calendarul acestui an concursul Dumbrava cu Margaritar, organizat de MPG. Acesta se va desfasura, insa, in continuare, in 2018.
Aflat la cea de-a 5-a editie, evenimentul ZIUA B ofera sansa de a va bucura de o aventura pe 2 roti in padurea Cernica-Pantelimon, intr-un cadru natural superb si de o atmosfera de vacanta intr-o zona de Start/Finish deosebita. Asadar, pe 6 august, ne vom reintalni pe malul lacului Cernica, pentru a da startul curselor de ciclism pe doua trasee de concurs: Scurt - 19 kilometri, accesibil ciclistilor incepatori si copiilor, incepand de la varsta de 5 ani; Standard - 38 kilometri, care va oferi ocazia perfecta tuturor participantilor antrenati de a pedala in goana pe cararile intortocheate ale padurii.
Inscrierile la ZIUA B se vor deschide incepand cu ziua de vineri, 5 mai, ora 12:00, si se vor face online pe pagina evenimentului, urmand a se completa locurile disponibile pana la atingerea pragului de 1.200 persoane.
Toate inscrierile si platile efectuate raman valabile pentru data la care a fost reprogramat evenimentul. Toti concurentii vor putea ridica pachetele de concurs in saptamana evenimentului, conform noului program care va fi anuntat pe site si va fi comunicat si pe pagina Facebook Riders Club.
Startul va fi separat pentru copii si participantii de la cursa de Agrement, respectiv pentru cei care merg pe traseul Scurt, fata de riderii competitivi care vor pedala pe traseul Standard.
Va asteptam la o frumoasa aventura in natura pe trasee de poveste!
***
In cazul in care nu puteti participa la eveniment, atasam mai jos sectiunea relevanta din Regulament:
“5.5.2. In cazul in care un rider solicita retragerea de la evenimentul reprogramat:
a. Daca inscrierea a avut loc in perioada corespunzatoare datei initiale a evenimentului, solicitantului i se va retine din taxa de participare o taxa de administrare de 45 de lei si i se va da un voucher valoric egal cu diferenta pana la valoarea taxei de participare achitata, valabil pana la sfarsitul urmatorului an calendaristic (31 decembrie), numai in situatiile urmatoare:
i. Daca perioada intre data anuntului oficial cu privire la reprogramarea evenimentului si data evenimentului reprogramat este de cel putin 24 zile si solicitarea de retragere este comunicata organizatorului cu minim 21 de zile inainte de data evenimentului, sau
ii. Daca perioada intre data anuntului oficial cu privire la reprogramarea evenimentului si data evenimentului reprogramat este de cel mult 24 zile si solicitarea de retragere este comunicata organizatorului in maxim 3 zile de la data anuntului oficial de reprogramare a evenimentului.
In orice alte situatii diferite de (i) si (ii) de mai sus, taxa de participare nu se returneaza.
b. Daca inscrierea a avut loc dupa redeschiderea inscrierilor pentru evenimentul reprogramat, se aplica regula standard prezentata in sectiunea 5.4 – Retragerea din cursa” – Extras din Regulamentul privind organizarea competitiilor Riders Club.
Pentru detalii suplimentare sau observatii va rugam sa ne scrieti la: ridersclub@mpg.com.ro.
***