Automobil Clubul Roman (ACR) si cluburile auto din Regiunea I FIA - Federatia Internationala a Automobilului, care numara peste 38 milioane de membri, promoveaza campania de siguranta rutiera “Think Bikes”. Scopul acestei campanii, desfasurate la nivel national in Romania, este de a constientiza toate persoanele aflate in traficul rutier zilnic de necesitatea protectiei vietii celorlalti participanti de langa ei: biciclisti, motociclisti si scuteristi.
In orasele europene, 33% din trafic este considerat vulnerabil pentru biciclisti, motociclisti si scuteristi. In fiecare an, aproape 7.500 de biciclisti si de motociclisti isi pierd viata in accidentele rutiere. Acestia reprezinta 50% din victimele accidentelor rutiere care ajung sa fie spitalizate.
In urma acestor statistici sumbre, ACR transmite urmatoarele indemnuri conducatorilor auto:
Campania “Think Bikes” se desfasoara sub deviza “Soseaua este un drept al tuturor!”. Aceasta a fost precedata de campania de siguranta rutiera #seatbeltb00bing, premiata de catre FIA cu Trofeul de Inovatie in Siguranta Rutiera in 2015, castigand totodata si Leul de Bronz la festivalul de advertising de la Cannes 2015.
Riders Club sustine Automobil Clubul Roman in eforturile sale de a informa, constientiza si educa toti participantii la traficul rutier, precum si dreptul tuturor de a avea parte de o circulatie civilizata.
Va indemnam sa utilizati stickerele transmise de ACR cu ocazia concursului Haiduci si Domnite!